mandag 23. februar 2009

Om trening og slutt på ferie.

Jeg har vært dårlig til å blogge. Men anyways. Ferien er desverre over, og det er rett og slett trist. Min kjære har dratt på skole og jobb, og kommer ikke hjem før elleve ikveld. Tjohei. Jeg har heldigvis en svigersøster og verdens herligste nevø som sa ja til besøk idag :> Hvis ikke hadde dette blitt en meget dårlig dag.

Jeg burde virkelig begynne å trene igjen. Jeg har ikke trent siden Desember, og jeg føler meg som en sofagris. Faktisk så savner jeg å trene. Savner den følelsen av å ha gitt alt, så ta en kald dusj og legge seg i senga. Den følelsen er herlig! Men i Mars blir det på'n igjen for fullt. Da skal jeg bli fast gjest på Spenst, som jeg engang var.

Jeg legger ved et bilde som viser hvor bøs jeg var før:

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg vil oooog trene!!

Anonym sa...

Du må begynne på Avancia daaa

Anonym sa...

Jaa! Det er jo helt nytt og great :)