mandag 23. februar 2009

Om en sosial Maria.

Jeg er flink. Jeg er sosial. Idag var jeg hos min kjære svigerinne, Christine. Egentlig ser jeg mer på henne som en vennine, enn en svigerinne, noe som egentlig gjør meg glad. En som er familie, som jeg likevel kan prate åpent med. Blir det bedre?

Nå er jeg hjemme, og venter på min kjære. Imorgen har han oppkjøring så alle sammen kryss fingrene! Jeg har kjøpt verdens største kort, så får han gaven sin litt senere. Han får skylde seg selv når han glemmer å gi meg bankkortet mitt. Hva skal jeg kjøpe gave med da?

Nå ser jeg på American's next Top Model og sjekker blogger, og etterpå skal jeg sette meg ned med Litago yoghurt og Sex and the city. (og en sjokolade, men hysj).


Legger ved et fjortisbilde av meg. Tatt for veldig lenge siden. MEN, det er sånn hårfarge jeg egentlig har. Jeg bare var dum og ble brunnette.

1 kommentar:

Titti sa...

Lykke til til kjæresten din;)

Sjekk gjerne ut min blogg som handler om mote, tips og livet mitt generelt:
www.tittislilleverden.blogspot.com

Oppdaterer ofte!