torsdag 19. februar 2009

Om fest på en onsdag.

Jeg drakk på en onsdag. Fyllik som jeg er. (kremt) Var først hos Pernille og gjorde alt og ingenting, så dro vi videre til Elvestad og EK. Jeg koset meg masse :> Er deilig å komme seg ut og bare kose seg noen ganger.




Haha, måtte bare ha det med. Alle ser mongo ut :D

Akkurat nå gjør jeg ingenting. Jeg bare sitter og prøver å følge med på sex og singelliv, noe som ikke er spesielt vellykket. Rett og slett, jeg kjeder meg. Tilogmed leiligheten er prikkfri så jeg kan ikke vaske. (Wow, jeg vil faktisk vaske) Den GODE nyheten er at om en liten time får jeg besøk av en herlig vennine som heter Eirin. Vi skal lage taco og kose oss. Så alt i alt har denne dagen fortsatt potensial, og det gjør meg glad.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vi må feste sammen snart :D

Anonym sa...

Du er så snill.. Det bildet er faktisk utrooolig nydelig av oss alle:P Vi får ta en fest til snart, Mariamor!:D

Anonym sa...

Søta :)