mandag 9. mars 2009

Pengeproblemer.

Pengeproblemer. Jeg savner (nesten) tiden hvor man fikk maten servert på bordet, og hvis man ikke hadde penger var det verste som skjedde at man ikke fikk kjøpt seg lørdagsgodt eller klær. Hvis jeg ikke snart får ordnet økonomien min er ikke det største problemet klær eller godteri. Problemet er at jeg ikke får bo her lenger, ikke får kjøpt inn mat, ikke får betalt strøm, ikke får betalt noenting.

Og forresten, den offentlige sektor i Norge har en ikke-eksisterende service. Det er faktisk ikke SÅ vanskelig å være hyggelig. Så er det sagt.


Denne sangen passer genialt til dette innlegget. Virkelig.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Sv. Neida, sinnet ditt er sikkert ikke ødelagt:P hehe
Du får prøve å se etter en gang til;)
Klem ifra Beccy*

Kristine sa...

uff har pengeproblemer jeg også, det suger!

Anonym sa...

pengeproblemer burde vært ulovlig! det var godt å bo hjemme hos mamma å få maten laget og helt gratis!