mandag 9. mars 2009

Hva gjorde du i helga da?

Greit, jeg er lat. Har ikke oppdatert på nesten en uke faktisk. Fy, tiden går faktisk fort for tiden jo!

Har egentlig hatt en avslappende helg. Fredag slappet vi av, så film, var på MacDonalds og slikt. Slækk dag. På lørdag var jeg hjemme alene en god stund, for min kjære hadde klart å kjære utfor. Huff og huff. Så var jeg med litt rundt omkring, kjørte folk og slikt. Haha, var ute til 3 for å hente noen som allerede hadde dratt. Litt bittert, men dog. Søndag var det Sverige tur :D Så nu har vi faktisk middag fremover. Utrolig. Ikveld skal jeg overraske min kjære med goood middag når han er hjemme fra jobb.

Og, vet dere hva? Jeg skal TRENE idag. Nu skal Maria bli sunn igjen. Må jo trene i 5 mnd for å få bort all den skaden jeg har påført den kjære kroppen min etter jul. Men det skal gå.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hihi! Jeg er alltid tøff! :D

Anonym sa...

Så flink du er :)