onsdag 4. mars 2009

Se min header.

Jeg har fått meg header. En fin, ny, rosa header. Jeg er egentlig ikke så veldig jentete, men fikk en i rosa og en i turkis, og tenkte det er gøy å prøve noen nye farger.

Headeren er fin, sant? Vel, jeg kan ikke ta noe ære for det. Den er lagd av Ellinor Sande. Sjekk ut bloggen hennes: www.ellinorsande.blogg.no

Nå har jeg kommet hjem fra "skolen". Skal sette meg godt til rette i sofaen og se ferdig Twilight filmen. Hittil er boken en million ganger bedre enn filmen, og NEI, jeg syns ikke Edward Cullen er kjekk. Etter det skal jeg sette meg ned med min kjære gamecube og spille. Kjøpte meg et Crash Bandicoot spill igår, så jeg skal kose meg maks :D

2 kommentarer:

Anonym sa...

"Min er ikke all verden, men er ikke så ofte man får muligheten til at en som deg leser den"
En som meg? He he. Og jeg likte bloggen din godt jeg. :-) Ble glad av å lese om deg og kjæresten :)

Anonym sa...

Wee. Jeg vil spille Crash :D