mandag 2. mars 2009

Om en ny uke, og altfor mye snø.

Jeg er lei snø. Virkelig lei. Det begynte å smelte litt, og fikk meg til å tenke på vår og sommer. Shorts og singlet, kjoler, sandaler, strandkos, grillfester og alt det herlige som følger med sol og varme. Men idag tidlig knakk det lille av håp som kom i helgen. Det snør igjen. Mye. Man bruker dobbelt så lang tid på å gå til toget enn vanlig, siden man må traske seg gjennom snøen. Jaja. Er vel det man kan forvente når man bor i Norge. Derfor har jeg bestemt meg for å flytte til Syden idag. Haha.

Ellers er det tid for en ny uke. Idag skal jeg besøke min svigerinne igjen :> Det blir nok koselig som alltid. Får håpe nevøen min er der også. Han er så herlig, kan ikke la være å bli glad i han. Skal få ladet kameraet mitt igjen så det får kommet noen bilder. Men jeg er litt lat.

Ingen kommentarer: