mandag 16. mars 2009

Avholds!

Idag er magen min snill, så jeg har fått spist. Igår fikk jeg ned en kiwi, så var rimelig sulten idag tidlig.

Helgen var forsåvidt meget bra (les: bortsett fra igår). På fredag passet jeg Nikolai, og spiste super god taco med gutten min. På lørdag var det fest. Var først hos Susan og Danien, så på innflyttingsfesten til Eirin, så på vors hos Susan og Danien igjen. Haha, pinlig kveld rett og slett. Jeg tåler visst ikke alkohol mer.

Jeg er nå AVHOLDS. Altså, dersom du ser meg med alkohol, skal du si FY. Deal?


Dette her skal altså ikke skje. Huff og huff.

2 kommentarer:

Yri Amanda sa...

Bacon er det beste i hele verden og å nekte seg selv deilig, fet nytelse må jo være tortur! Nei, veggistilværelsen er neppe noe for meg i alle fall. Dessuten skriver jeg også meg opp på avholds-listen, lørdag var nok for et år.

Hilsen www.yriamanda.blogg.no

Maria sa...

Haha , jeg skal kjefte på deg hvis jeg ser deg med alkohol :)